blogger counter

Τετάρτη, Νοεμβρίου 21, 2007


ΡΕΑΛ ΜΑΔΡΙΤΗΣ
"Μόνο αν με διώξει ο Σούστερ, θα φύγω"
«Θα φύγω από την Ρεάλ Μαδρίτης μόνο αν μου το πει ο Σούστερ», ήταν τα λόγια του Ζούλιο Μπαπτίστα, για τον οποίο έχουν δει το φως της δημοσιότητας φήμες, πως ετοιμάζει βαλίτσες για το Λονδίνο και την Τότεναμ.

Ο Χουάντε Ράμος θέλει πολύ τον Βραζιλιάνο στους «πετεινούς» και θα προσπαθήσει να τον πάρει στη μεταγραφική περίοδο του Ιανουαρίου. Ο ίδιος ο παίκτης, όμως, φαίνεται ότι θέλει να εξαντλήσει τις πιθανότητες να παίξει στην «βασίλισσα».

«Δεν έχω μιλήσει με κανέναν από την Τότεναμ και αυτό το ενδιαφέρον το έχω ακούσει μόνο από τον Τύπο. Έχω συμβόλαιο με την Ρεάλ και αυτό που θέλω είναι να μείνω και να παίζω. Σέβομαι την δουλειά του Χουάντε, αλλά δεν έχω μιλήσει με αυτόν καθόλου. Μόνο αν μου το ζητήσει ο Σούστερ, θα φύγω από την ομάδα», δήλωσε ο Βραζιλιάνος στα ισπανικά ΜΜΕ.