blogger counter

Πέμπτη, Οκτωβρίου 18, 2007


Άντε γειά


Φαίνεται ότι φεύγοντας από την Τσέλσι ο Ζοσέ Μουρίνο άφησε την πόρτα της εξόδου ανοιχτή. Αυτός που θα ακολουθήσει τα βήματα του Πορτογάλου τεχνικού και θα αποτελέσει παρελθόν από την αγγλική ομάδα είναι ο Ντιντιέ Ντρογμπά. Ο επιθετικός από την Ακτή Ελεφαντοστού παραχώρησε συνέντευξη στο France Football, όπου ξεκαθάρισε ότι θέλει να αποχωρήσει και τίποτα πλέον δεν μπορεί να τον εμποδίσει, ενώ αναφέρθηκε και στον επόμενο σταθμό της καριέρα του.«Έχω φτάσει σε ένα σημείο που έχω πάρει την απόφαση ότι πρέπει να φύγω. Είναι απαραίτητο να κοιτάξω μπροστά να δω και κάτι άλλο. Πιστεύω ότι ήρθε η ώρα να φύγω και να δω και άλλα πράγματα», και συνέχισε λέγοντας: «Η απόφασή μου είναι οριστική και τίποτα πλέον δεν μπορεί να με κρατήσει εδώ. Γνωρίζω ότι την επόμενη χρονιά είναι πιθανό να έρθουν στην ομάδα η ο Ροναλντίνιο ή ο Κακά αλλά ούτε αυτό είναι κάτι που μπορεί να αλλάξει την απόφασή μου».Ο πρώην παίκτης της Μαρσέιγ στη συνέχεια αναφέρθηκε και στο μέλλον του μιλώντας για τις ομάδες τις οποίες θα ήθελε να αγωνιστεί: «Θέλω καινούργιες προκλήσεις, νέους ορίζοντες και τα πρωταθλήματα τα οποία θα με ενδιέφεραν να αγωνιστώ είναι το ιταλικό και το ισπανικό. Θα ήθελα να παίξω σε μία ομάδα που έχω όνειρο να αγωνιστώ γι’ αυτή. Αυτές είναι οι, Μίλαν, Ίντερ, Μπαρτσελόνα και Ρεάλ. Όπως επίσης και η Μαρσέιγ. Πρέπει να γίνουν όμως οι κατάλληλες κινήσεις και συζητήσεις πρώτα».