blogger counter

Κυριακή, Οκτωβρίου 28, 2007


Ο Γενς Λέμαν δεν αντεξε αλλο. O Γερμανός διεθνής γκολκίπερ της Αρσεναλ αστραψε και βρόντηξε εναντίον του Αρσέν Βενγκέρ και μάλιστα εκτόξευσε απειλές κατά του προπονητή του, με αφορμή τον παραγκωνισμό του από την ενδεκάδα.
"Είναι πιθανό μια μέρα να νιώσω την ανάγκη να μιλήσω για όλα όσα συμβαίνουν. Προς το παρόν, απλώς το καταπίνω, όπως κι όλη την ταπείνωση", είπε ο Λέμαν, αναφερόμενος στον αγώνα του Σαββάτου με τη Μπόλτον, τον οποίον παρακολούθησε από την κερκίδα.

"Ο Βενγκέρ είπε ότι δυσκολεύεται επειδή έχει τρεις τερματοφύλακες παγκόσμιας κλάσης στην ομάδα του. Ο ένας πρέπει να είμαι εγώ. Οι άλλοι δύο έχουν αποδείξει την αξία τους κατακτώντας τίτλους; Γιατί αν ισχύει αυτό, εγώ δεν μπορώ να θυμηθώ κανέναν", δήλωσε ο Γερμανός.

"Είμαι σίγουρος ότι θα παίξω ξανά. Ο Αλμούνια δεν έχει δείξει πως μπορεί να κερδίσει αγώνες για μας. Εχω ζήσει παρόμοιες καταστάσεις και γνωρίζω ότι ο κόσμος περιμένει πολλά από τον τερματοφύλακα. Δεν μπορώ να φανταστώ πως θα αντέξει την πίεση", κατέληξε ο Λέμαν, ο οποίος όμως έκανε λάθη στους αγώνες με την Φούλαμ και την Μπλάκμπερν, με αποτέλεσμα να χάσει τη θέση του.