blogger counter

Σάββατο, Οκτωβρίου 20, 2007


Μετά τον Τόμας Σάαφ, ήρθε η σειρά του Τιμ Βίζε να περάσει από τα γραφεία της Βέρντερ και να βάλει την υπογραφή του σε νέο πενταετές συμβόλαιο συνεργασίας με την ομάδα της Βρέμης. Αμέσως μετά την οριστικοποίηση της συμφωνίας, ο Γερμανός τερματοφύλακας δεν έκρυψε τη χαρά του για την εξέλιξη της υπόθεσης:

"Τι άλλο να πω; Η Βέρντερ είναι ένα κορυφαίο κλαμπ και αυτό φτάνει. Είμαι πολύ χαρούμενος που ανανέωσα. Το συζητούσα εδώ και πολλές μέρες με την κοπέλα μου και περιμέναμε την ανανέωση. Και αυτή μου είπε ότι η Βέρντερ είναι ότι καλύτερο για μένα. Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ και θα κάνω ότι μπορώ για να φτάσουμε σε επιτυχίες", δήλωσε ο 26χρονος γκολκίπερ, ο οποίος αγωνίζεται στους "πράσινους" από το καλοκαίρι του 2005, προερχόμενος από την Καϊζερσλάουτερν.