blogger counter

Πέμπτη, Οκτωβρίου 18, 2007



Ευρωπαίος


Έτοιμος να επιστρέψει στην Ευρώπη δηλώνει ο Αντρέι Κιριλένκο.Στο δρόμου που χάραξε ο Σαρούνας Γιασκεβίτσιους φαίνεται να βαδίζει ακόμα ένας σταρ του ΝΒΑ. Ο Aντρέι Κιριλένκο όπως δήλωσε στην ρωσική εφημερίδα Sport Express θέλει να αποχαιρετήσει την Αμερική και τους Γιούτα Τζαζ και να επιστρέψει στην Ευρώπη. Επιθυμεί να παίξει στο ρωσικό πρωτάθλημα αλλά παρόλο αυτά δεν κλείνει την πόρτα σε άλλες ευρωπαϊκές ομάδες:«Θέλω να παίξω σε μια ομάδα που με χρειάζεται και τώρα νιώθω ότι η χώρα μου με χρειάζεται. Δεν μπορώ να αποκλείσω όμως ευρωπαϊκούς συλλόγους. Πιστέψτε με είμαι προετοιμασμένος για να φύγω από το ΝΒΑ. Αυτό δεν σημαίνει ότι «πεθαίνω» να παίξω στην Ευρώπη. Απλά είμαι έτοιμος. Πέρσι είχα μια συζήτηση με τον κόουτς Σλόαν. Μου είπε «Αντρέι αν δεν σου αρέσει ο τρόπος που χειρίζομαι την ομάδα μπορείς πάντα να σπάσεις το συμβόλαιο σου με τους Τζαζ». Αυτό ακριβώς θέλω να κάνω».Ο πολυτιμότερος παίκτης του Ευρωμπάσκετ έδειξε την σιγουριά του ότι η χρονιά που πέρασε γι’ αυτόν στο ΝΒΑ θα είναι ίδια με την εφετινή αν... αναγκαζόταν να μείνει. Μία χρονιά στην Γιούτα Τζαζ που δεν ήταν και η καλύτερη για τον Ρώσο φόργουοντ: «Θέλω να εξηγήσω ότι θα μπορούσα να θυσιάσω την καριέρα μου στο ΝΒΑ. Το μόνο για το οποίο δεν είμαι προετοιμασμένος είναι για το «Αντρέι θέλουμε να μείνεις ούτως ή άλλως». Είμαι σίγουρος ότι η επόμενη χρονιά θα είναι μια επανάληψη της περασμένης και τότε τι θα λένε οι φίλαθλοι; Πως μπορείς να στηριχτείς σε έναν παίκτη που θέλει να φύγε».Τέλος εξήγησε ότι ο λόγος που θέλει να φύγει δεν είναι τα χρήματα αλλά η... χαρά του παιχνιδιού: «Τα πολλά χρήματα είναι καλά, αλλά είμαι διατεθειμένος να βγάλω λιγότερα. Δεν με απασχολεί τόσο πολύ το μέγεθος του συμβολαίου μου. Το σημαντικό είναι να παίζω με ενθουσιασμό».